Da er vi blitt ein lykkeleg liten familie på tre. Vi heldt til i Oslo, mens mange kjente og kjære er heime på vestlandet og fann derfor ut at blogging er ein ypperleg måte for dei å kunne følgje med på kva vi driv med.

torsdag 22. april 2010

Morslykke

Så lykkelig over mitt fantastiske lille troll. Det er fantastisk å vere mamma. Heilt fantastisk. Over all forventning, fortalte ei venninne meg tidligere i dag. Før ho fekk barn sjølv synes ho det var så mykje prat om kor trøyt ein var heile tida, kor lite soving det var om natta, lange skrikebyer ein måtte gjennom og igjen, trøtthet. Og det er gjerne sant det, at det fort vert til at ein prater om kor mykje barnet søv, et, skrik, bæsjer og antall ammerunder på natta. Ikkje alt det ubeskrivelig nydelige ein opplever. For det er jo så deilig, og godt og varmt, leikande, morro, overraskande, nært og litt skummelt. Mange mange ganger, kvar dag, strøymer denne lykkekjensla på. Lykke.

2 kommentarer:

  1. Du skriv så nydelig, kjøære jenta mi :)
    Kjærlighet over alt på jord, det er så sant så sant...og slik føles det å være mormor og.
    Det er og en fornøyelse å se på de herlige bildene.
    masse klem fra mamma

    SvarSlett
  2. Så vakkert skrevet min kjære venn!
    Selv om min lille skatt fremdeles bor i magen er lykken og kjærligheten så sterk! Gleder meg sånn til jeg endelig kan holde mitt lille mirakel i armene.

    Masse glad i deg❤
    Klem fra Anette

    SvarSlett