Da er vi blitt ein lykkeleg liten familie på tre. Vi heldt til i Oslo, mens mange kjente og kjære er heime på vestlandet og fann derfor ut at blogging er ein ypperleg måte for dei å kunne følgje med på kva vi driv med.

tirsdag 8. juni 2010

Blogglandia

Denne internetverda er ein merkelig stad. Ein les, snikles og føler etterkvart at ein kjenner mange av dei andre som rører seg inne i blogglandia. Samtidig er det liksom ei eiga verd, og ein gløymer kanskje at det er virkelige mennersker, fra den virkelige verda, ein eksponerer seg sjølv for. Ein kan jo faktisk møte på nokon som har sett deg før, og som du har sett før. Som veit masse om deg, enda de aldri har prata saman før. Merkelig. Dette skjedde i allefall i dag. Og det var ein kjempe koselig opplevelse.  På leikeplassen i dag traff vi søte Mona og enda søtere Daniel. Eg hadde gløymt kamera, men trur mammaen til Daniel tok nokon.

Ellers har eg sydd ei ny knytebukse til Lille Frøken Fryd. Er ho ikkje søt?

5 kommentarer:

  1. For en supersøt bukse!!
    Kjempekoselig å treffe dere i dag, ja :) Og hadde vært veldig hyggelig å treffes igjen!

    SvarSlett
  2. oioi du er blitt så utrolig flink å sy laila!!! kjenner eg blir reint misunnelig!! :D tror eg må anskaffe meg en eg og ;) god natt til alle dokkar =)

    SvarSlett
  3. frøken fryd er bare nydelig, og har verdens flinkeste mamma! stor klem

    SvarSlett
  4. Så artig å se Tavirastoffet omgjort til flott bukse.( for en fin dag vi hadde den dagen det ble kjøpt)Godt jobbet Laila. Du er i ferd med å bli en racer på symaskinen.

    SvarSlett
  5. Hei..-stakk bare tilfeldigvis innom. Var så artig å lese litt her hos deg, kanskje litt fordi jeg akkurat har begynt å sy, og mitt første prosjekt har vært samme søte knytebuksa som du har laget, og kanskje litt fordi jeg ser vi har veldig lik motivasjon for bloggingen, ellers også mye annen koselig lesing her inne :)

    Hilsen Monica

    SvarSlett