Da er vi blitt ein lykkeleg liten familie på tre. Vi heldt til i Oslo, mens mange kjente og kjære er heime på vestlandet og fann derfor ut at blogging er ein ypperleg måte for dei å kunne følgje med på kva vi driv med.

onsdag 20. januar 2010

Ut på tur..



I dag har vi trilla ein lang tur og vore ein tur på kino. Kjekt kjekt. Akkurat no er eg ein smule irritert. På laurdag var eg og kjøpte maling til dei to stolane vi har til spisebordet - lilla og turkis. Gøyalt. No fekk eg endeleg ræva i gir og fingen ut og satte i gang med pussing og maling. Da eine stolen var ferdig malt, turkis og fin og eg fornøgd åpna spann to vart eg ganske så skuffa, og litt sint. Det var turkis maling i det spannet og. Var ikkje det eg ba om! Uansett, då får eg lage vafler til kjærasten som står nede i boden og jobbar, tenkte eg. Røra er ferdig og bordet dekka, men kor er vaffeljernet? Joda, det har vi gløymt i leigeleiligheten. Er det mulig? No blir det tjukke pannekaker.

3 kommentarer:

  1. skjønningen til tante <3
    nå har eg reist hjem igjen, syns dokkar kunne komt dokkar og :P

    SvarSlett
  2. fikk ikke lest teksten i går :P uff så kjedelig da =( typisk det der...!

    SvarSlett
  3. nåååå søta til tante!! Å du søster du e så flink :)

    SvarSlett