Da er vi blitt ein lykkeleg liten familie på tre. Vi heldt til i Oslo, mens mange kjente og kjære er heime på vestlandet og fann derfor ut at blogging er ein ypperleg måte for dei å kunne følgje med på kva vi driv med.

torsdag 28. januar 2010

Puss pus så får du en suss..



Ei nybada og fornøgd jente pusser dei to små, skjønne tenna sine. Vi må krangle litt for å få åne tannkosten og hjelpe til med litt pussing. Ellers er livet fortsatt godt. Vært ute og gått tur i det strålande veret og deretter laga to kilo kjøttkaker. Endelig klarte eg å age nokre middager til vesla og, noko eg har tenkt så lenge. Eg skulle jo sjølvsagt lage all barnematen, det var jo planen, før ho kom til verden var det planen. No innser eg at noko kjøpemat blir det og, veldig lettvint. Uansett, snart et ho jo det samme som oss. Herre så tida flyg. Pappamannen er ute og feirar det strålande eksamensresultatet og eg skal no slakke i sofaen. Trur eg.

2 kommentarer:

  1. Er en kamp her også for å få fatt i tannbørsten!
    Er IKKE enkelt..og skal hun "pusse" selv, så blir det bare til at hun sleiker av tannkremen;) hehe..

    Men søt liten tulle...så god & raud i kjakane;):)

    *klem*

    SvarSlett
  2. Hun vokser så fort! Og selvstendig som mamma si??? eller kanskje ikke, du var vel heller den " kan ikke du bestemme mamma".. :)
    Er veldig spent på kjoleprosjektet, går det fremover? Ellers en stille søndag, måket litt snø, det har jo lavet ned igjen...
    masse søndagsklemmer til dere alle tre

    SvarSlett