Da er vi blitt ein lykkeleg liten familie på tre. Vi heldt til i Oslo, mens mange kjente og kjære er heime på vestlandet og fann derfor ut at blogging er ein ypperleg måte for dei å kunne følgje med på kva vi driv med.

lørdag 6. februar 2010

Om å henge i skjørtene..



Eg ser for meg husmora på kjøkkenet, i langt mørkt, skjørt, med to tre unger hengende i skjørtekanten. Slik kjenner eg meg om dagen, bare at det kun er ei lita jente og at eg ikkje går i skjørt. Stakkars tulla har vore sjuk denne veka, med høg feber. Og da er det kun mamma sitt fang som gjeld, og det helst heile dagen lang. Vi har derfor holdt oss inne siden mandag. Pappamannen har hatt masse å gjere på skulen, så han har komme seint heim. Men stor lykke når han først kjem - både for mor og barn. Ho er heldigvis kvitt feber no, men fortsatt snørrete og hostete. Lykke for mor var det og at Ida tok mor med ut på luftetur i går kveld. Deilig. No er det kaffikos og lørdagskviss med kjærasten, mens godjenta søv. Følger eit lite bilderøsj, om nokon skulle vere utsulta på det.






Skal tidlig krøkast - les pappa sitt Tekna.


Ei litt redusert jente, men ved godt mot.

Ha ei strålande helg!

1 kommentar:

  1. Oi, oi, så heldig jeg er som har så praktfulle oldebarn. Ser bare på denne exempel. Gleder meg til å se dere snart, og ikke minst holder 'prakt eksempla' !!!

    SvarSlett