Da er vi blitt ein lykkeleg liten familie på tre. Vi heldt til i Oslo, mens mange kjente og kjære er heime på vestlandet og fann derfor ut at blogging er ein ypperleg måte for dei å kunne følgje med på kva vi driv med.

torsdag 25. februar 2010

Ein smule stolt..



Vi har verdens deiligste, blideste, besteste godjente som øver og øver på å reise seg sjølv. Veldig stolt mamma!

I dag er eg dessuten ganske så stolt av meg sjølv og. Gitt kven som har sydd buksa tulla har på seg? Jo, det er meg. Ingen Jantelov her i gården - eg er super fornøyd og stolt! Trudde virkelig ikkje handarbeid låg heilt for meg..



3 kommentarer:

  1. Tenk at tiden flyr så fort at vesle niese snart går:)Godt at det ikke er lenge til vi sees for nå kjente jeg savnet etter å koseklemme henne! Imponert over den fine buksen, du er kjempeflink:) Har store planer om selv å sy men hvor blir det av tiden.... Klem og takos

    SvarSlett
  2. gu kor flink du e laila :D meget imponerende!! kose dokka masse i helga <3

    SvarSlett
  3. Ojojoj...flinke du er:)
    Vurderer å kjøpe inn en symaskin ved neste lønning jeg også..
    En billig en..fungerer vel det til mitt bruk;)
    Har såå lyst å sy bukser ol. til Enna jeg også..og puter ..og et lappeteppe..hehe...STORE planer;)

    Men åssen maskin har du da?

    Men hun er nydelig:):)

    SvarSlett