Da er vi blitt ein lykkeleg liten familie på tre. Vi heldt til i Oslo, mens mange kjente og kjære er heime på vestlandet og fann derfor ut at blogging er ein ypperleg måte for dei å kunne følgje med på kva vi driv med.

lørdag 13. februar 2010

Kjoleprosjekt fullført



Mitt første syprosjekt er gjennoført og eg er super fornøyd og ein smule stolt. Eg har sydd ein kjole til tulla, i brun cordfløyel. Den er i størrelse ett år, så fortsatt litt stor. Endelig fekk eg brukt litt av den kule 70-talls duken eg kjøpte på bruktmarked i fjor haust.


I aksjon





Ellers har vi vore på kafe med Camilla og Kristina, som er på Oslo tur i helga, og Ida. Kjempe koselig å bare sitte og mase om alt og ingenting.

Lille jenta storkosa seg med mykje oppmerksamd.

Nyt morgondagen alle mødre, kjærastar og fastelavenar!

7 kommentarer:

  1. Wow, så flink du er!! Den ble kjempefin :)

    SvarSlett
  2. kjempe fin søsto, du e veldi flink!! Lea Mari ønsker seg til bursdagen ;)

    SvarSlett
  3. da har tante Eirin anno 2010 skjønt at internettet er kommet for å bli og har laget seg en profil sånn at jeg ikke bare følger min deilige lille niese uten å legge inn hilsner!!! veldig søt kjole på med fantastisk nydelig elefant:)håper du har hatt en deilig første morsdag:) klem

    SvarSlett
  4. Onkel Knut her nevner IT kurs kanskje er tingen....

    SvarSlett
  5. Fantastisk gøy Laila... Supert,godt og artig jobbet.Du har all grunn til å være stolt- for det er iallefall jeg!!!! Gullet og du ser strålende ut. Stor nattaklem fra bestemor Siri

    SvarSlett
  6. Ja, du er super flink vennen min, veldig imponert ! Nå er det mindre en to uker til eg er der.
    masse klem fra mamma

    SvarSlett