Da er vi blitt ein lykkeleg liten familie på tre. Vi heldt til i Oslo, mens mange kjente og kjære er heime på vestlandet og fann derfor ut at blogging er ein ypperleg måte for dei å kunne følgje med på kva vi driv med.

onsdag 11. november 2009

Oppgaveskriving

Er midt i oppgaveskriving, eller lesing heite det vel, da eg fortsatt ikkje har begynt å skrive. Nei no underdriv eg faktisk, har skrive ein del på gruppeoppgava og sendt den videre til gruppa. Den individuelle går det heller dårlig med. Hadde trua på at eg skulle få gjort mykje i dag, men der tok eg skammelig feil. I dag bestemte tulla seg for at ho ville bli kosa og leika med heile tida. Eigentleg er ho blitt superflink til å liggje på golvet og underhalde seg sjølv. Så håper på større effektivitet i morgen.
Derfor ingen bilder, film eller fleire ord her i fra i kveld.

1 kommentar:

  1. Synes du er utrolig flink til å få gjort mange og spennende ting tiltross for noe ammetåke!!!!
    Hvis det er til hjelp, så skal jeg ønske at du får skrevet noe mer i morgen. =) Stor klem fra Siri bestemor..

    SvarSlett