Da er vi blitt ein lykkeleg liten familie på tre. Vi heldt til i Oslo, mens mange kjente og kjære er heime på vestlandet og fann derfor ut at blogging er ein ypperleg måte for dei å kunne følgje med på kva vi driv med.

søndag 8. november 2009

Pappas dag

Siden vi ikkje fikk telefon fra Hamar i går heller måtte flinke, gode pappamannen på jobb i dag og. Han er så flink med studier, familie og jobb. Gode kjærasten min! Før han dro fekk han i allefall servert favoritt frukosten - egg og bacon. Dessverre mangla bønnene, som vissnok skal gjere denne feite retten sunn. Uansett, koselig frukost vart inntatt og to interiørblader og ein kick låg fint pakka inn i aliminiumsfolie ved sida av tallerkenen. Så første farsdagen vart no litt feira. Min gode pappa har eg ringt og gratulert, i og med at han er så langt vekke vart det kun med ein telefonklem.

Til tullas oldemor: No har eg lagt til ein slik oversetterfunksjon som vi prata om for lenge sida. Knappen ligg nede på høgr sida. Har ikkje kvalitetstesta den, så kan ikkje love kor god den er. Ja, tulla har faktisk ei oldemor som er ein reser på dataen. Super tøfft.



God veke!

2 kommentarer:

  1. hehe....ikke beste kvaliteten på den engelskoversetteren nei ;) :p

    Og tulla er like søt som alltid:):):):)
    Klem fra stavanger!

    SvarSlett
  2. Herlige bilder og filmsnutter. Flott at du lar Ada få tid til bevegelsene sine på videoene.
    Vil fryktelig gjerne ha en bedre kopi av bildet over (i ulltrøye m blonder)... Deilig uttrykk.
    Lo godt og hjertelig da jeg testet oversetteren. Gjør ikke noe at den ikke mestrer syntaks.. I England får de iallefall mer med seg nå... Holder på med steinalderen så jeg får fortsette... Stor klem - gleder meg til helgen...

    SvarSlett