Da er vi blitt ein lykkeleg liten familie på tre. Vi heldt til i Oslo, mens mange kjente og kjære er heime på vestlandet og fann derfor ut at blogging er ein ypperleg måte for dei å kunne følgje med på kva vi driv med.

onsdag 9. desember 2009

Kva skjer?

Kva skjer? Ja det spør eg meg om. Klokka er bare seks og vi er oppe. Det er eg forsåvidt blitt vant med, men desse siste vekene kor ho våkne heile natta gjennom er ikkje blitt vant til. I natt tok eg med penn og papir for å skrive ned når vi var våkne, oppe og amma, for heilt ærlig går det litt i surr. Og det er ikkje rart at eg er trøytt om dagen. Først vakna ho 22, det var jo sjølvsagt før eg la meg. Så sov ho til ett, men frå da av var det nesten kvar time. Klokka to måtte vi inn i stua og gynge, klokka tre klarte eg å roe ho i senga igjen, klokka fire fikk ho mat og klokka kvart på seks starta dagen. Så no får vi sjå kva spanande denne dagen byr på..

3 kommentarer:

  1. Så kjedelig! Daniel har også hatt en del netter i det siste som han har vært oppe annenhver time. Jeg lurer på om jeg må starte med nattavvenning.. Men så har han netter innimellom som han våkner bare to ganger også, og det er jo ikke så galt. Håper dere finner en løsning, eller at det går seg til av seg selv!

    SvarSlett
  2. ha tittet inn i dag som jeg gjøre 2-3 ganger i uken! spør om ikke jeg ha en fin oldebarn, med flinke foreldrer!!! klem fra Trolla

    SvarSlett
  3. hehe...ja, kjent med det der!
    Eller VAR kjente heter det vel :p
    Eller, *kremt*, Emma har hatt noen dager her der hun våkner omtrent presis kl.00.30..roper " - mamma, bææææsja!".. Bare lurer meg vettu, så jeg skal komme inn å sjekke ;)
    hehe...jaja..i morgen er det vår tur til å ha juleverksted..da blir det baking av pepperkakehus, kakemenn, risengrynsgrøt, gløgg og pynting av juletre..få jo få litt julestemning her, siden vi ikke er her i julen..:)
    Emma må jo få pynte juletre vettu..

    Gleder meg til å se dere begge i jula!!:)

    *klem fra stavanger*

    SvarSlett