Da er vi blitt ein lykkeleg liten familie på tre. Vi heldt til i Oslo, mens mange kjente og kjære er heime på vestlandet og fann derfor ut at blogging er ein ypperleg måte for dei å kunne følgje med på kva vi driv med.

onsdag 16. september 2009

Deilig onsdag



I dag har vi kost oss med lang frukost og gotta oss på Godt Brød, sammen med Torstein. Kjempe kos - lenge sidan vi har hatt tid til det. Eller rettare sagt, lenge sidan han har hatt tid. Etter å ha fulgt han ned på skulen gjekk turen vidare for å finne passande badetøy til meg og minsten, for i dag var vi klar for babysvømming. Det er ikkje tull - alt som har med baby å gjere er ekstra tullete dyrt. Ei lita badebleietruse skulle dei jammen ha 200 kr for. Drøyt. Bare fordi det er til baby. Kunne til sammenligning kjøpe ei Adidas-badedrakt til meg for kroner 249. Drøyt. Uansett, badetøy vart det og likeså med svømming. Ada storkosa seg i bassenget. I følge instruktøren var ho såååå flink, sååå rolig og "til å vere første gang..og til å være første gang.." vart gjentatt mange ganger. Utrulig kjekt å sjå kor ho kosa seg, så ho kjem nok garantert til å svømme tidlegare enn pappaen gjorde. Eg høyrde for to år sidan, på ei folksom badestrand, ei svært stolt og ivrig stemme rope "Laila, Laila - se eg kan svømme".

I dag har Ada begynt å rulle fra rygg til mage heilt kontrollert. Det er absolutt lettast når bleia er av, noko som er ganske naturleg. Kvar gang ho får liggje uten ruller ho over på magen. Noko som eigentleg er litt morosamt sidan ho fortsatt ikkje er så glad i å liggje på magen.




2 kommentarer:

  1. Hei mine søte venner, for noen herlige bilder. Synes lille Ada har forandret seg bare siden mandag ! Og så snur hun seg og, såååå flink :)
    Kan bare glede meg masse til oktober !
    stor klem

    SvarSlett