Da er vi blitt ein lykkeleg liten familie på tre. Vi heldt til i Oslo, mens mange kjente og kjære er heime på vestlandet og fann derfor ut at blogging er ein ypperleg måte for dei å kunne følgje med på kva vi driv med.

mandag 28. september 2009

Knekkeren




Dette har vert ein deilig sulledag hos den lille familien. Først var mammadama hos knekkemannen, han fann visstnok både leddlåsing og betennelse, men prognosene for heilt friskmeldt rygg var god, heldigvis. Det er godt eg har ein kjærast og ei mamma som masa om at eg skulle kome meg avgårde til kiropraktoren - takksam for det! Var ikkje forberedt når knekket kom, så måtte le etterpå, for det var sånn ein merkelig smerte. Etterpå kosa vi oss rundt på den "bedre" sida av byen. Det er virkelig intressant dette med øst og vest her i byen, kor viktig det er å poengtere kva side av elva ein kjem i fra. Har forresten snopa oss ei ny 50mm linse til kamera vårt, så no skal det takast enda fleire bilete av lillegull.

4 kommentarer:

  1. uff høres ikke bra ut =( syntes kjempe synd på deg!!

    men helle dusten så stor baby ada har blitt !!!
    merker eg virkelig trenger å komme på besøk snart ;) hehe
    love masse

    SvarSlett
  2. Så nydelig du e Ada gullet!!! Kommer snart å besøker deg :) Kjempe glad i dere!! *smask*

    SvarSlett
  3. For noen fantastiske herlig bilder :) Dere er så flinke !Det lyser lykke av dere alle, herlig.
    Og så var det faktisk et bilde av Ada der hun var ganske så prikk lik mammaen sin! Det er første gang eg har sett. Nå er det ned telling, bare vel ei veke igjen, så kommer mormor og gleder seg enormt! Stor klem til alle tre

    SvarSlett
  4. av en eller annen merkelig grunn blir jeg lagt inn som Reidun, det er mormor!!!!

    SvarSlett