Da er vi blitt ein lykkeleg liten familie på tre. Vi heldt til i Oslo, mens mange kjente og kjære er heime på vestlandet og fann derfor ut at blogging er ein ypperleg måte for dei å kunne følgje med på kva vi driv med.

torsdag 24. september 2009

Jammen er det blitt torsdag




Da nærmer det seg helg igjen. Skulle tru at det ikkje betydde noko da ein har fri fra jobb heile tida, men jo, det er allikevel deilig med helg. Har invitert min gode mann på date her heime i morgen kveld, så det skal bli kos. Lille gull er så fantastisk fornøyelig, ho smiler og ler dagen lang. På kaffekoppen fekk eg spørsmålet om ho alltid er så glad og mammaen kunne ikkje gjere noko anna enn å stolt nikke ja til det.


Lille gull i mammas gamle, stripete sparkebukser. Sjå så fin den er på ryggjen og ikkje minst kor deilig, fin nakke jenta har!


Familien nyt livet på stort bruktmarked på Ekebergsletta forrige laurdag. Pappamannen hadde gleda seg i månedsvis til denne dagen, og markedet stod til forventningane. Boligen har fått tre nye oppbevaringsbokser - ypperlig for å halde orden på liten plass. Videre fann eg ein fantastisk duk fra 70-talet som skal bli sofapute og kjole til lillegull. Har designa den i hovudet mitt, så gleder meg til å prøve symaskina.


Sjekk ut denne gamle potta.

1 kommentar:

  1. Koooooselig familiebilde:):)

    Ah, vil på bruktmarked jeg også..leter etter her i Stavanger, men er jo aldri noe..jeje..

    Men mange fine bilder av godjenta:)

    Klem fra Emma og Susanne!!

    SvarSlett