Da er vi blitt ein lykkeleg liten familie på tre. Vi heldt til i Oslo, mens mange kjente og kjære er heime på vestlandet og fann derfor ut at blogging er ein ypperleg måte for dei å kunne følgje med på kva vi driv med.

torsdag 17. september 2009

Nytt dataprogram er kjekt

Her er nokre bilete av lille gullet. Har lasta ned eit nytt program så sit og leikar meg litt. Til dei ikkje så datakyndige (ikkje for å undervurdere nokon av dykk altså..), så er det mogeleg å trykkje på bileta for å få dei store.









Forresten, eg synes synd på Sponheimen. Han er visstnok sliten og har jo, som vi veit, meldt sin avgang. Dette er ikkje ironisk altså..Eg kjem til å savne buldrebassen i det politiske bilete. Han og partiet har jo mykje godt for seg, skulle berre ha bytta samarbeidspartnare. Men som eg las i Aftenposten i dag, er partia som kjemper for miljøet dei store valgtaparane. Skremmande.

2 kommentarer:

  1. Flotte bilder du tar av ditt lille barn. Blinkskudd som blir verdifull i framtida:)
    Trivelig at du vil være på med på min lille julegavekalenderlotteri.
    Ønsker deg og din familie en deilig lørdag:)

    SvarSlett
  2. skjønne bilder.
    Tusen takk for det fine bildet eg fikk i posten
    Er på besøk hos mormor Sissel, koser oss masse, som du vet...... :)
    ha en fin helg
    klem Reidun

    SvarSlett