Da er vi blitt ein lykkeleg liten familie på tre. Vi heldt til i Oslo, mens mange kjente og kjære er heime på vestlandet og fann derfor ut at blogging er ein ypperleg måte for dei å kunne følgje med på kva vi driv med.

torsdag 29. oktober 2009

Joho så glad


Vakre, gode jenta mi!

Vi skal flytte igjen på tirsdag, til ein super fin leilighet på Frogner. Den er 50 kvadratmeter, så det blir himmelen mot disse 35. Ellers er det tregolv, nett så heime, stor vinduer og lyse flater. Og ikkje minst nyoppussa, lekkert bad og kjøkken. Vi har vore kjempe heldig, for det er jammen ikkje lett å finne leilighet for korttidsleie. Her vi bur no betaler vi 14 900 kr, og det er for 35 kvadratmeter, maks. Det er dessuten kjempe lytt her, trur eg, eller så er det berre det at bergensere snakkar så utruleg høgt. Nei det er lytt, når dei vegg i vegg stakk i ein kontakt i veggen, trudde eg det var pappamannen som gjorde det rett ved sida av meg. Og hos dei over var det nokon som fekk nytt keybord i går. Alle veit vel kva sang som vart spelt igjen, og igjen, og igjen, bare variert med ulike fantastiske lydfunksjonar. Nok klaging, vi skulle så absolutt fått det heimekoseleg og bebueleg her og. Dette med heim er eit litt rart begrep, for heime er det jo uansett, så lenge familien er der med deg. Det er det som er viktig.



I går var det siste gang på babysvømming, og lillegull og pappaen storkosa seg i vatnet.



Goingane mine






No vaknar tulla, høyrer eg. Og det er ikkje fra natta, men dagens første kvilings og klokka er berre 09.15, så dagane startar tidleg.

Ha ein strålande dag!

3 kommentarer:

  1. Herregud så nydelig hun er!! savner dokker sånn! Hun vokser jo så fort! gleder meg masse til jula sammen med dokke =) Skulle ønske eg bare kunne sette meg i bilen å vært hos dere på et par minutter :) ha en deilig dag! masse glad i dokker! klem fra tante Randi

    SvarSlett
  2. Jeeses, betaler dere så mye fra egen lomme?
    Eller forsikringselskap?..
    Men som du sier, hjemme er der familien er ;)

    Men FOR ei NYDELIG tulle...ser ut som hun liker det:)
    Jeg har ikke vært så veldig flink å ta med Emma, har vel bare vært 3 ganger eller noe, og de 2 siste har vært denne uken..hehe:)

    Først nå på onsdag at hun begynte å like det, for ellers har hun bare hengt rundt halsen..men n å hopper hun fra kanten, og har lyst å rusje fra store rusjebanen:)hehe..så må jo bare komme meg flere ganger..

    Klem fra Stavanger!

    SvarSlett
  3. Kikket og kost meg med bildene i dag også... Fantastisk gode badebilder...Ada ser ut til å fryde seg i vannet...Har de fortsettelseskurser???? Stor klem fra bestemor som storgleder seg til dere kommer hjem. Stor klem... =)

    SvarSlett